تیم پی ایران چگونه کار می کند؟ 

هر وب سایت ، صفحه رسانه های اجتماعی ، برنامه بازاریابی آنلاین و راه حل تجارت الکترونیکی که می سازیم با یک مصاحبه عمیق  کاری آغاز می شود. ما می خواهیم شغل شما را بفهمیم. ما از این اطلاعات برای طراحی یک بستر مناسب شغلی و ایجاد یک حضور قدرتمند در وب استفاده می کنیم.

برای مدیریت سایت و انتشار مطالب زیبا به ابزار وب سایت ثبت شده ما و ابزارهای سازنده آنلاین براحتی دسترسی خواهید داشت. این ابزارها به گونه ای طراحی شده اند که مشاغل کوچک بتوانند وب سایت های شگفت انگیزی بسازند و به راحتی آنها را پیدا کنند.

هر وب سایتی که ساختیم و میزبان آنها هستیم همراه با بازاریابی است. و برای رونق اقتصادی کسب‌وکارتان می توانید از گزینه های مربوط به بازاریابی گسترده ما در این بخش از خدمات ویژه ما استفاده کنید

نماد تلفن

ما می دانیم که تازه نگه داشتن وب سایت و صفحات رسانه های اجتماعی چقدر مهم است. فقط با ما تماس بگیرید ما همیشه با شما هستیم تا تغییری ایجاد کنیم ، ما با بررسی مداوم سایت شما جهت بهبود مطالب آن نظرات کارشناسی شده خود را برایتان ارسال می کنیم و همیشه شما را از ابزار جدید و طرح های مختلف بروزرسانی شده آگاهتان خواهیم کرد. 

سفارش طراحی سایتطراح سایت حرفه ای 

مشارکت..... ارتباط با ما