پی ایران زیباکنار استان گیلان 
 پی ایران/ "PI-IRAN  "2020-01-26"  "14:56:53

قبل از انجام هر کار، خیلی خوب است که با افراد قابل اعتماد و متخصص که در آن کار فعالیت می‌کنند مشورت کنید با اینکار شما همان اول راه برای رسیدن به اهداف خود و آنچه را که نیاز دارید بدانید را خواهید داشت و همان کاری را انجام خواهید داد که برای رسیدن به هدفتان احتیاج است که انجام دهید
«گام های مناسب برای راه اندازی یک سایت اینترنتی مناسب»

آشنایی با تمام مواردی که برای راه اندازی یک سایت نیاز است که بدانیدآشنایی با تمام مواردی که برای ساخت سایت های حرفه ای باید رعایت شود. 

قبل از راه اندازی کسب و کار اینترنتی و یا راه اندازی سایت های شخصی و شرکتی شما را با تمام مواردی که برای ساخت یک وب سایت باید رعایت شود را آشنا خواهیم کرد. 

تکنولوژی آمده تا به ما انسان ها کمک کنه تا ما بتونیم وظایف بیشتری را با کیفیتی بالاتر انجام بدهیم، طراحی و ساخت وب‌سایت ها نمونه ای از این کمک‌ تکنولوژی است. از طراحی وب سایت های حرفه ای و تا طراحی وبلاگ های شخصی، هر کسی می تونه بنا بر سلیقه خودش طراحی کنه، حتی کسانی که تخصصی در حوزه طراحی و یا علوم کامپیوتر نداشته باشند، برای مثال ما در پی ایران چندین گزینه طراحی کردیم که مطالب خود را با ارسال پیامک و یا عکس و فیلم، فایل های صوتی را با استفاده از پیام رسان ها مانند ایمیل، تلگرام، واتساپ در سایت منتشر کنند. و کسانی که زمان کافی برای مدیریت سایت خود ندارند با میزبانی وب در پی ایران می توانند با خیال راحت به کارهای خود رسیدگی کنند و یک سایت برای کمک به کسب و کار خودشان داشته باشند، درآمدزایی بیشتر و محلی برای جمع‌آوری طرفداران،  ایجاد یک برند و یا برند خود را ترویج کنند.پی ایران خدمات طراحی سایت در زیباکنار گیلان

به عبارتی، در دنیای امروزی وب‌سایت دیگر به منزله ویترین کسب و کار تلقی نمی‌شود بلکه آن را می‌توان مرکز کسب‌وکار و زندگی تجاری در دنیای آنلاین دانست.

در ادامه  با ما باشید تا با گام‌هایی که برای ساخت و طراحی یک  وب‌سایت حرفه‌ای در سال 2020 باید حتماً انجام شود آشنا شوید. گام های طراحی یک وب سایت حرفه ای 

1.    هدف‌گذاری
2.  انتخاب ابزار طراحی
3.   انتخاب قالب  
4.   انتخاب دامین
5.   تولید محتوا 
6.    ایجاد صفحات مناسب
7.    اقدامات مربوط به SEO ( بهبود سئو)
8.    قابلیت دسترسی به همه افراد
9.    تعامل با بازدید گنندگان
10.  بهینه سازی برای موبایل  

 


هدف گذاری

  • هدف‌گذاری

پیش از شروع باید درباره آن چیزی که به دنبال آن هستید را مشخص کنید. یک وب‌سایت می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد، همچون:
یک فروشگاه آنلاین برای فروش محصولات
محلی برای عرضه و نمایش هنر
جایی برای رقابت‌های بازاریابی
وبلاگی برای به اشتراک‌گذاری دانش
محلی برای رویدادهای شرکت، کسب و کار و زندگی
در نظر داشته باشید که گوگل و بازدیدکنندگان وب‌سایت به دنبال آنند که دریابند کسب و کار شما چیست.

توجه! برای راه اندازی یک وب سایت داشتن چندین هدف باعث گیج شدن مخاطبین و در نهایت باعث ترک آنها از سایت می شود.


برگشت به بالا صفحه، لیست گام ها

استفاده از ابزار مناسب

  •  انتخاب ابزار طراحی سایت

بعد از آنکه هدف خودتان را مشخص کردید، یک سایت متناسب با هدفتان باید طراحی کنید، مشاوره طراحی وب‌سایت، پی ایران بستری است که با کمک آن می‌توانید یک وب‌سایت مناسب با شرایط مناسب خود را ایجاد، شخصی‌سازی و منتشر کنید. برای انتخاب یک سایت حرفه ای باید به برخی نکات توجه کنید:
افراد تازه کار که سرمایه اندکی دارند اصلاً نگران نشوند برای ساخت، انتشار و میزبانی وب‌سایت با راهنمایی های ما می توانید کمترین هزینه ها را داشته باشید و درصورتی که نیاز به حضور آنلاین پیشرفته‌تر داشته باشید برای مثال دامین های اختصاصی نیاز داشته و یا خدمات تخصصی‌تر نیاز داشته باشید، بسته‌های متعددی در اختیار شما قرار خواهد گرفت، که با کمترین هزینه بتوانید کسب و کار خودتان را داشته باشید. 
طراحی صفحات وب ، امکانات و ابزارهای متعدد طراحی و  قالب‌ های آماده برای انتشار سریع مطالب، تنها بخشی از خدمات ساخت سایت در پی ایران است در پی ایران طراحی سایت ها به‌گونه‌ای خواهد بود که تمام افراد چه مبتدی‌ها و مدیران سایت های حرفه‌ای بتوانند براحتی سایت خودشان را مدیریت کنند و از آن رضایت کامل داشته باشند.طراحی سایت حرفه ای برای حرفه ای ها
 طراحی سایت توسط حرفه ای ها و برای حرفه ای ها

پی ایران اولین خدمات طراحی سایت در زیباکنار

از آنجایی که وب‌سایت، مرکز زندگی آنلاین است باید راه‌حل‌های حرفه‌ای مورد نیاز را در یکجا قرار داد:

خبرنامه، بانک اطلاعات کاربران و...

این اطلاعات باید برای مدیران قابل دسترس باشد. در همین حال استانداردهای بالای SEO و امنیت نیز باید رعایت شود.
گفتنی است که این امکانات بخشی از ویژگی‌های متعدد طراحی و ساخت سایت های حرفه ای در پی ایران می باشد. که در صفحه درباره ما  بطور کامل به این مطلب پرداخته است. 

شما در پی ایران از مزایای میزبانی و دانلود ابزاهای و کدهای گوناگون بهمراه آموزش کامل تصویری مخصوص طراحی همان سایت بصورت رایگان  بهره‌مند خواهید شد. 


برگشت به بالای صفحه لیست گام ها

طراحی سایت پی ایران انتخاب قالب سایت

  •  انتخاب قالب

قالب، ساختار بصری صفحات وب‌سایت را مشخص می‌کند بنابراین موضوع برای تیم طراحی ما خیلی  مهم است. فراهم کردن قالب‌های استاندارد و مناسب از سوی طراحان و سایت سازان نکته مهم و کلیدی است. که ما در طراحی قالب باید این امکان را برای مدیریت فراهم کنیم تا که آنها بتواند تغییرات مد نظر خودشان را همچون افزودن تصویر، رنگ و غیره  در وب‌سایت خودشان  اعمال کنند.


برگشت به بالا لیست گام ها

انتخاب دامنه ٱدرس سایت

  •  انتخاب دامین

دامین (دامنه) همان آدرس سایت شما در اینترنت است و این مسئله نقش مهمی در موفقیت آنلاین شما خواهد داشت دامنه ها یا دامین های اختصاصی عموماً برای وب‌سایت‌های حرفه‌ای و قابل‌اعتماد در نظر گرفته می‌شود.انتخاب دامین مناسب همچنین برای یافته‌های موتورهای جست و جو نیز اهمیت زیادی دارد. نام دامنه های انتخابی شما باید:

  • کوتاه باشد: چراکه هرچقدر طولانی‌تر باشد امکان تایپ اشتباه نیز وجود دارد
  • ساده باشد: از اعداد، حروف و اشکال خاص و نمادها استفاده نکنید.
  • شفاف باشد: دامنه ها باید متناسب و مرتبط با برند شما و در راستای هدف شما باشد.

برگشت به بالای صفحه لیست گام ها

تولید محتوا در سایت

  •  تولید محتوا

جمع‌آوری فایل های مرتبط با برند مورد نیاز شما و تولید محتوای مرتبط به وب‌سایت شامل، تصویر، ویدئو، متن و غیره می‌شود. البته مهم است که محتوا تولیدی و اصلی باشد و آن را برای سایت خودتان تولید کرده باشید همواره کیفیت را برتر از کمیت بدانید و برای جذب مخاطب باید در کمترین زمان به نیاز آن ها پاسخ دهید. محتوا سایت شما باید در راستای برند و نوع فعالیت شما باشد و با هایپرلینک کردن به بخش‌های مختلف وب‌سایت می‌توانید مخاطب را به خوبی هدایت و راهنمایی کنید.

ما در پی ایران برای هر سایت بصورت جداگانه لوگوهای اختصاصی طراحی می کنیم که مدیران سایت ها می توانند برای هر بخش از سایت بصورت جداگانه از لوگو های  با رنگ ها و طرح های جالب و متفاوت استفاده نمایند.

استفاده از آیکون ها و تصاویر عمومی

ما تصاویر لایه باز زیادی از آیکون ها و تصاویر انواع لوگو های و برندهای محبوب و تصاویر انواع ابزارهای گوناگون بهمراه تصاویر شخصیت های کارتونی و سینمایی و کلی تصاویر لایه باز جدید از اشیاء و گیاهان و هزاران تصاویر دیگر را در مجموعه ای بزرگ برای اولین بار در ایران بصورت کاملا رایگان برای کاربران خودمان طراحی کرده ایم و شما می توانید هرآنچه را که برای کامل نمودن مطالب سایت خودتان احتیاج دارید را در اینجا پیدا  و استفاده کنید. 


برگشت به بالا لیست گام ها

ایجاد صفحات مناسب برای وب

  •  ایجاد صفحات مناسب

هر کسب و کاری منحصر به فرد است و هر وب سایت نیز ویژگی های خواص خود را دارد و همانند هر کسب و کاری منحصر به فرد است. در هر وب سایت دسته‌بندی‌های سنتی وجود دارد که هر بازدیدکننده سایت انتظار آن را دارد. برای مثال:

 صفحه خانگی: شانس هر سایت برای تأثیرگذاری نخست بروی مخاطب در صفحه خانگی است، اولین چیزی است که کاربر پس از ورود به سایت آن را مشاهده می‌کند.

ویژگی های ظاهری : باید ظاهری منظم و مشخص داشته باشد. تنها اطلاعات ضروری را در آن قرار دهید: لوگو، کسب و کار، شعار و...
صفحه محصولات یا خدمات: در این صفحه کاربران درمی‌یابند که شما چه کاری انجام می‌دهید و در صورت رضایت از شما خرید خواهند کرد. ویژگی های این صفحه؛ بهتر است برای این بخش از تصاویر با کیفیت استفاده کنید، خدمات و محصولات خود را به دقت توضیح دهید و درباره شرایط کار خود به صورت شفاف توضیح دهید.

 صفحه درباره ما : در اینجا می‌توانید، ارزش، روش و هر چیزی که به توصیف برندتان کمک می‌کند را بیان کنید. استفاده از تصویر مدیر و یا گروه اصلی کسب و کار نیز در این صفحه مناسب است.

 صفحه تماس با ما : در بخش اطلاعات با ما می‌توان مواردی همچون شماره تلفن، آدرس پستی، ایمیل و حساب‌های کاربری شبکه‌های اجتماعی را قرار داد.

بلاگ: ایجاد بلاگ برای کاربران سایت اینکار شما را به عنوان کارشناس معرفی خواهد کرد و اینکار در بهبود سئو تأثیر دارد. در این صفحه می‌توانید با مشتریان و مخاطبین گفت و گو کنید و تجارب خود را به اشتراک بگذارید، خوانندگان از خواندن روش‌ها، ترفندها و راه‌حل‌های حل مشکلات خوشحال خواهند شد.


برگشت به بالا لیست گام ها

بهبود سئو

  •  بهبود سئو

نمایش وب‌سایت در نتایج موتورهای جست و جو به عوامل زیادی بستگی دارد که کیفیت محتوا، میزان رقابت در صنعت کسب و کار شما، هایپرلینک مطالب، از جمله آن‌هاست. سئو خود نوعی علم است که به زمان، صبر و مقاومت نیاز دارد. در زمان ساخت وب‌سایت باید مطمئن شوید که اصول سئو در وب‌سایت رعایت شده باشد. یکی از مزیت های بزرگ و بسیار مهم طراحی سایت توسط تیم پی ایران زیباکنار  در هنگام کدنویسی بهینه و استاندارد با رعایت اصول سئو می باشد. 

در طول مسیر با راهنمایی ها و مشاوره گام به گام برای رسیدن به موفقیت سایت شما در کنارتان خواهیم بود. 


رفتن به لیست گام ها

دسترسی همه

  •  دسترسی برای همه

اگر کار شما به گونه ای است که به دنبال گسترش کار در کشورهای دیگر و در جستجوی بازارهای جدید در نقاط مختلف جهان هستید، نیازی به ساخت چندین وب سایت به زبان های دیگر نخواهید داشت ما یک وب‌سایت چند زبانه برایتان طراحی خواهیم کرد بدین ترتیب امکان تعامل با مخاطبین سایت بهتر فراهم می‌شود. رعایت ترتیب و سلسله مراتب امر مهمی است که علاوه بر جذب مخاطب جهانی به بهبود سئو نیز کمک شایانی می‌کند.


برگشت به بالا لیست گام ها

تعامل با همه

  • تعامل با مخاطبین

از ارتباط یک طرفه با مخاطبین سال‌های زیادی می‌گذرد، اکنون بازدیدکنندگان انتظار دارند که با ارائه دهندگان خدمات وارد تعامل شوند بدین ترتب است که یک مشتری وفادار به وب‌سایت اضافه و باقی خواهد ماند.( ابزارهای تعامل با مخاطبین ) متفاوت می باشد. در طراحی سایت های حرفه ای ما بسته به نوع طراحی و نوع استفاده کابران از ابزارهای متفاوت استفاده می شود :

  • گفت‌وگوی زنده: این راه یکی از محبوب‌ترین روش‌های نوین ارتباطی است و امکان پشتیبانی و کمک سریع برای مخاطب را فراهم می‌کند.
  • رسانه‌های اجتماعی: تولید محتوای منظم برای شبکه‌های اجتماعی و استفاده از ابزارهای این شبکه‌ها در ارتباط با مخاطبین بسیار مؤثر است. برای این کار لینک به حساب کاربری شبکه‌های اجتماعی را در وب‌سایت قرار خواهیم داد. 
  • خبرنامه: ایمیل همچنان یکی از راه‌های اصلی ارتباط با وب‌سایت و کسب و کار محسوب می‌شود.شما می‌توانید از ابزار ایمیل و یا از «خبرنامه ایمیلی پی ایران» برای ارسال تبلیغ آخرین محصولات، آخرین مطلب و یا اعلام موفقیت‌های شرکت و آگهی استخدام برای مجموعه مخاطبین سایت خودتان استفاده کنید.
  • فرم: یکی دیگر از راه‌های ارتباط با مخاطب برای ثبت نظرات آن‌ها، فرم است؛ اما نکته مهمی که ما در ایجاد یک فرم به آن اهمیت ویژه ای می دهیم این است که فرم  طولانی و با سؤال‌های مکرر را تا آنجا که ممکن است حذف می کنیم تا مخاطبین شما بتوانند به راحتی آن را پر کنند.

#لیست گام ها :

بهینه سازی

  • بهینه‌سازی برای موبایل

صفحه‌نمایش‌های کوچک و بزرگ با یکدیگر یکسان نیستند، در حال حاضر 80% آمار کار در فضای اینترنتی را کاربران تلفن‌های هوشمند  و تبلت ها تشکیل داده اند که انتظار می رود این روند همچنان ادامه داشته باشد. بنابراین انتظار می رود که وب‌سایت شما را هم مانند آنچه کاربران در کامپیوتر مشاهده می‌کنند، ببینند.تیم pi_iran  در طراحی وب سایت های حرفه ای قابلیت نمایش در  ۳حالت استفاده از کامپیوتر، موبایل و تبلت را  در نظر گرفته تا هیچ نگرانی برای تعقییر ساختار و شکل ظاهری سایت ها وجود نداشته باشد.